äckelpäckel

Jag är.

Jag har:
Inte städat min lägenhet på länge (okej det ser fint ut... men vad ligger under sängen?)
Inte tvättat min jobbtröja än (och jag har haft den i minst 3 månader)
Inte duschat idag (okej, jag brukar inte duscha varje dag, men idag, har jag jobbat)
Inte låtit bli att petat i min näsa (av någon anledning har jag ett sår i näsan som gör grymt ont)
...och det var allt jag inte gjort...

en slutsats. jag är ett äckel.


Men det man inte vet lider man inte av.. eller?

Jobbat aset av mig hela helgen. Det finns mer eller mindre speciella människor.
Men jag börjar gilla jobbet mer och mer fast, jag blir pank på det.
Minst 150 spänn på kläder, varje gång jag är där.
Kan man bli en shoppoholic tro?
Nä då.
Jag är ju Spara i "Spara och slösa".

Mitt liv är riktigt intressant just nu.
Det innehåller:
Stress.
Stress.
och lite
äckel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback