blå märken & kick up

Jag har två blåmärken på min arm... det ser ut som om det är någon som har tryckt in två fingrar i min arm....men i själverket är det ett bitmärke...jag tänker på dig varje dag Soma.

Påsken var en kick uppåt hade jag inte fått den skulle jag inte klarat den fula högern som kom rakt i mitt ansikte...
Jag kommer att vara upptagen som ett arsel (ja arsel, om man har magsjuka) Isolering är det som gäller, jag har pluggat ända till nu och nu ska jag sova och  så kommer mitt liv se ut i en månad. Man sätter sig i klistret själv. Låt mig va.

Ahmed du har nått friheten, jag måste få grattulera till det där som gör att du kan förstöra naturen ennu lite mer, Grattis.

Plugga nu, längta sen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback