......blåbärsbajs...

Tårarna rinner
Jag skriker
Ilskan måste komma ut
Den bara måste.


De fulaste orden som du kan hitta på... och lite till.
Jag har försökt
jag har gjort allt som jag kan och nästan lite till
efter två månader kommer det..
allt är fel.
Du måste läsa 200 p språk annars kommer du aldrig kunna ta studenten.
Ta dig i sjärten och åk hem.
Att göra allt i sin makt för att alla ska bli glada och fixa så ens liv ska funka. Göra allt bra. Och sen inse själv utan att någon sagt det... att man gjort skit fel.

Att regeringen kommer med ett ännu mer idiotiskt nytt förslag på skolsystem gör inte saken bättre, någonstans.
Hur jävla dum kan man vara...?!
Jag ville ge dem en chans.. men den är borta, förlänge sedan.
Det märks att ni tror ni vet allt, utan att ha upplevt det... Det märks att ni inte är några proffs. Jag är ledsen men min röst faller på de röda, även fast jag inte vet så mycket om dem heller. Men de kan inte vara lika idiotiska som ni.

ÄT BAJS OCH KOM ALDRIG TILLBAKA, säger jag bara.
Om 3,5 årbyter vi ut er.


Slutsats: friskolor har sina fallgropar... ...och där blev jag politisk aktiv.


jä.

Kommentarer
Postat av: Linda

Älskade vän. vad jag önskar att jag vore hos dig. varför 200p språk? kan du inte läsa några andra kurser? om du har tid så skicka gärna ett mejl på apis! jag saknar att få prata med dig och jag längtar till kongressen. då ska vi kramas. puss sötaste


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback