ett och upp igen!

idag lärde jag mig att man kan inte klara ett teoriprov på att ha pluggat i två dagar (men det går nästan).
Jag fick var 2 poäng ifrån, och det stör mig mest, för då känns det mer som om jag skulle ha klarat det. Hade det varit 6 poäng eller 3 poäng så hade det inte varit lika hårt.
Nu är humöret sämst, fast jag funderar på att ändra på det, orka slösa massa energi på att vara bitter över någonting som redan är klart. Har bokat ny tid, men den här gången kommer jag inte att tala om när den är.

Kommentarer
Postat av: Vidar

Ahh, synd!
Men det är nog rätt bra för egot att man inte klarar det så enkelt :P
Själv var jag så orolig att jag skulle misslyckas så jag överpluggade som fan. Onödigt.
Minimalinsats för maximal utdelning :P
Kram

2007-08-30 @ 12:53:20
Postat av: Linda

Du har en snygg blogg. Du måste komma och hälsa på mig i Göteborg. I mina ögon är du alltid bäst. En tjej, en skönhet eller en solstråle (som motsats till din konstiga underrubrik) :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback