longnosee

Solen lyckas då alltid komma framf precis då när jag sätter mig och filar på min rapport. Solfräsch får man väl bli någon annan sommar.
Men, det är inte bara en massa rapport skrivande. Syrran och hennes p-vän har varit här en hel vecka, massage, spännande diskussioner och matbegär har stått på schemat. Riktigt mysigt. 
Vi har faktiskt erövrat 4 mil på cykel och in handlat ett nytt kök för 85 kr.



Efter shoppande av mig och matsäcksätning i stadsparken och en omväg många så hittade vi äntligen ut ur stan...



Väl framme på ön hittade vi en Loppan som såg mer utslagen än oss...



men när Loppan fick höra att vi varit ute på världens utflykt utan henne, drog hon på en egen och kom tillbaka på ett släp efter en åkgräsklippare....


ja.. det var ju inte tänk att jag skulle stanna så länge här, och antagligen blir det ett tag till. Men jag förstår nu vad Josefin menade med att hon längtade tillbaka till sin tvätt. Föräldrar är väl helt underbara, är de inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback