jobbe.

ja, jobbe jobee jooobe.
nu börjar det ta på kroppen. Hej knän.

Fast jag fick beröm av sjukgymnasten:)

Lessen i ögat blev jag när jag fick det bekräftat att betty the pretty (med svenskt utal) inte kan komma på kongressen.
 
Glad i ögat blev jag när jag fick mig en syster.
på lördag blire wasa. kommer jag komma in? blir det beck to tha track igen?
inte för att jag är så jätte på. Men man måste ju fira sin nya syster.

sen sak jag bli fastighetsägare. Fan att jag inte kan ta lån än.

NU ska jag sova, 22 är klockan och upp 06.00 är det dags för morgonpromenad, och disken.
jag lovar, jag kommer inte komma upp.

Det är roligt på donken, men när det är rusch och alla vill ha mat och är trötta och när man själv inte har någon energi i kroppen då är det inte roligt längre.
fast ni skulle se mig när jag plockar upp snus och tuggumi på golvet. en riktig slav.

Snart är det sommarlov, med en rapport att skriva och ett projektarbete att utföra, jippie,eller,  inte.

sov gott!
ät mat som är bra. ät mat som ser bra ut. ät jordgubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback