Summer, gone.

FUck muck, jag bestämde mig igår att jag skulle på Peace and Love, jo men fan är det inte så att de precis sålt slut på alla biljetter. Vad ska jag göra nu då?. det kommer bli en depp helg. alla de underbara kommer dit...och jag missar dem. Jag får väl köpa mig nått på internet för 2000, sådär lite desperat. Ha. det trodde jag alldrig. Precis som aldrig stavas aldrig med två LL.

Jag har kommit på vem som snott min sadel!

Det är såklart cykelaffärerna, vilka andra skulle tjäna på det?

NU är min soffa borta, Far min var här och tog den och blommorna är borta, nu gäller det bara att någon annan tar lika väl hand om dem som jag. För jag har faktiskt blommor på dem och massa chilifrukter. Jag kan inte dammsuga, men vattna blommor det kan jag.
Men det är bara för att dammråttorna inte skriker på hjälp, utan gömmer sig under sängen.


NU är det snart sommarlov, fan vad jag ska vara ledig., äta  och bråka. och kramas lite. Funderar på att sälja lite kramar annars kommer jag nog bli pank innan sommarn är över.

Kommentarer
Postat av: finally

yes it´s me!! jag försöker mig på att designa själv, blir det fint?:)

2007-06-22 @ 10:03:10
Postat av: finally

jag kan såndär vettu:) jag är ju datanörd, visste inte du det:) jag är absolut inte klar. jag ska ha bilder också som bakrund osv. jag kan hjälpa dig då jag kommer hem.

2007-06-22 @ 10:20:24
Postat av: finally

saknar dig också.. drygt åtta veckor till då.. vet du om du kommer till skellefteå sista helgen där? kolla in min sida nu !:)

2007-06-22 @ 22:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback