22,39

Klockan är 22.39 och jag har en sockerkaka i ugnen, vid den här tiden borde man sova. Men när man bor ensam så får man ha sina dagar...nu har det blicit lite för många sådana dagar....

Struktur är ett fint ord och borde andvändas och utnyttjas mera.
Jag ska idag innan jag somnar:
*SKriva upp hur mycket jag har att göra
* Klicka in i min kalender när jag ska göra allt
*Planera så "mina dagar" så det inte blir för mycket sådana dagar
* Skriva i måbra boken (för jag är bra och det är du med)
*Äta god sockerkaka  (med riktigt vaniljsocker såklart)
*borsta gaddarna och fila ansiktet för ett lyckligare liv
**nu är bara frågan hur mycket av det här kommer bli av... mycket antagligen...Inte.

Sov så gott och våga dröm om allt.

Kommentarer
Postat av: soma

Men tjenare. Åhh tackar tackar, visste inte att du hade en blogg^^ nu ska jag genast följa den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback