Våga vara bitter

Bara efter påtrcyk från söta beety skriver jag nu ett litet blog inlägg.
Eller så är det  jag som börjar bli deppig och handlingsförlamad och känner att bloggen är viktigare än allt mina arbeten som jag tagit över halsen.

Jag tänker skriva lite på vad som kommer upp och vad jag tänker på, men jag tänker inte bli ledsen eller deppig för det för jag har jävligt bra. Riktitgt jävla bra.  

Okej Klas, du behöver inte läsa någe mer för då uppfyller jag alla dina fördomar om mig. så sluta läs.

Jag är telefonrädd, fotfarande. Förut var jag rädd att ringa till främmande personer, för att jag inte kunde se deras ansikten (hur de tänkte och utryckte sig när de hörde mig prata), jätte töntigt men riktigt sant, så var det. 
Nu är jag rädd för att ringa de jag känner... Kanske inte mamma men de där som jag känner, men inte sådär känner. Fast som jag kanske gärna skulle velat ringa. Men vad ska jag säga? Vad säger man? Vad har jag och säga?
När man ringer till mig behövs det inte sägas något, men jag tror alltid att det är något man riktigt faktiskt vill...när personen ifråga kanske bara vill prata, såndant prat som är riktigt trevligt. Men om jag ska ringa någon måste jag alltid ha ett ärende, vad ska jag annars säga?
Detta lilla töntiga problem begränsar mig faktiskt lite. Om det är någon som undrar varför jag inte ringer, så är det inte er det är fel på det är mig( ; Ring Ring Ring, jag vågar prata. men inte ringa. Fegis jag är.

Jag har en snickers och en dumle i min soffa, jag har lovat mig själv att jag bara ska äta godis en gång i veckan. Jag åt godis, fredag kväll, lördags eftermiddag och måndag hela dagen. Och nu vet jag inte vad och hur jag sla göra med dessa godisar. Det konstiga är att jag har inte köpt något godis, så jag vet inte hur de kommit dit. Men det känns som om det är någon som har lagt dem där för att reta mig, bara.

Men jag har det jävligt bra förutom att det sitter en 14 åring  1m och spelar en riktigt dålig låt liknade en rosa helicopter/kleine korokodill,  så högt att det går igenom mina lurar med P3.

Vänner är det bästa, och dem ska man vårda.
Sommarlov snart, jag hoppas ni kommer och hälsar på mig?:)









Kommentarer
Postat av: betty

våga ät!
våga ring!
våga dega!

2007-05-16 @ 07:56:16
Postat av: Betty

haha förlåt!

Postat av: betty

jaa det är klart jag ska, =)
men våga uppdatera!

2007-05-23 @ 10:37:58
URL: http://livetleker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback