krookii

I natt när jag låg i min stora säng och inte kunde sova, fick jag en uppenbarelse. Det var som om den bara kom till mig. Den sa till mig att Livet är bra kort, och man borde leva det nu.. inte sen efter gymnasiet när man har fått sina fina betyg men inte har något liv. jätte fint och klychigt. frågan är bara om man kommer att leva efter det.


---hjälp---
Projektarbete var det dags för och jag vimmlar i tankar. Just nu så vet jag inte alls vad jag riktigt vill. Jag vill göra nått skoj som ger mig något, lite så där själviskt. Men finns det mycket hittar man inget. Så nu vet jag inget. Då är frågan är...vad ska man göra?
Några förslag?
---hjälp---

Igår innan jag skulle sova insåg jag att jag hade tre ikeakassar med tvätt och det fanns inga tvätttider på hela veckan....förutom de två timmar som var kvar på kvällen. Jag gjorde ett ryck (nästan väldigt likt min mammas kända ryck) och tvättade all min tvätt och samtidigt så städade jag och damsög med min nya fina dammsugare.
Nu ser min lägenhet bara ut som en indisk lägenhet, eftersom det är tyg överallt. tillochmed i kökslampan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback