abriloborto och blondinbella

just nu tittar jag på morgonsoffan på svt, jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Det är grov humor blandat med ganska lam humor ibland. Den grova gillar jag såklart, eftersom jag är ganska råå jag själv ibland; Som igår funderade jag på om jag skulle lura min pojkvän med att jag gjorde slut, men jag insåg att det kanske var lite över gränsen.

 Idag fick jag veta att det finns en tjej som bloggar och heter blondinbella och är tydligen en ganska känd person, hade faktiskt aldrig varit inne på hennes sida innan, men nu när man pratat om det så måste man ju kolla.  Ja, jag förväntade mig en riktig bimbo, men efter att ha läst en del, så nej min åsikt är inte denna.
Vi är nog inte alls lika någonstans, köpa dyra saker för att det finns ett märke på det, är inte riktigt min grej och moderat skulle jag nog inte påstå att jag är. MEN, jag tycker att hon är en smart tjej, hon vet att hon kan köra på sin bimbo - look och sticka många folk i ögonen, för det är ju faktiskt det som säljer, och hon tjänar ju pengar på det, så varför inte? Så länge man inte går över gränsen och försöker vara någon annan tycker jag att det är lugnt.
Sen hennes åsikter är en annan sak, men vi är ju alla olika och det är väl tur det.

Nej, sova var det. natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback