litefotonför engångskull

NU har jag hittat sladden till mobilen så jag kan skicka in lite foton! Det är ju faktiskt ganska kul att titta på lite bilder såhär kommer en uppdatering om hur jag ser ut (eller kanske inte riktitgt)

Jag råkade ju vara hårmodell för ett tag sen och såhär blev resultatet:


man skulle väl kunna säga att jag inte riktigt brukar se ut såhär till vardagas och att makeupartisten inte riktitg visste vad hon höll på med. Men det var roligt och galet.
Om man undrar vad det är för färg så är det, vinröd, lila och orange.

Var hos optikern här om dagen och fick bakläxa så nu kanske det blir nya glasisar igen så snart är det kanske såhär jag ser ut:


Antingen älskar man dem eller så hatar man dem, och jag är såklart åt det älska hållet, älska allt som är fulsnyggt. Som en bullterrier.

Kommentarer
Postat av: vidar

Läckra brillor ;-) gillar dem starkt!

Modigt val!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback