Färg!?

Hej och hå, nu är det mycket mycket i skolan. Att vara sjuk i två veckor är inget att rekomendera, men nu är jag uppe på golvet igen!

Igår var det första träningsdagen på tre veckor, Street/Funk, jag kan bara säga såhär, det är tur att man har lite självdistans. En salsadansande höna som försökte sig på att vara stel och funkig, mycket trevligt.

Nu har jag egentligen inte tid att skriva här, men det måste bli endå. Jag kände för att ändra lite här i bloggen. FÄRG har jag kommit på är något som är ritkigt roligt. Jag skulle vilja ha mer färgglada kläder, tror att om man har det är det svårare att bli sur, man blir så glad av färg.
Självklart kanske jag inte skulle sätta på mig alla färger på samma gång, har en lätt tendens att se ut som en hippe. Men ett grönt färglatt linne, eller en blå kjol!? Varför inte.

Nu är det ju så att jag är ju helt pank, eller nej, men jag måste inse om jag ska ha något roligt i Cuba måste jag spara och hålla pengarna lite. Fast jag har bestämt mig för att det kommer att bli en kamera, troligtvis en ljusgrön en. Känner att det blir mer och mer behov av att ta lite bilder för att få ta med sig sina vänner och upplevelser efter upplevelsen.

Hade jag haft en kamera nu till exempel, så hade jag tagit min otroligt vackra gång jag har i min lägenhet, jag har nämligen lyckats! Det är så mycket grejer på golvet, så man kan urskilja en gång där jag går mellan hallen och köket. Haha, som jag sagt innan som min lägenhet ser ut så ser det ut i mig, alltså, jag har en liten väg som jag går på. Det är inte helt kaos. Nej men faktiskt, jag är mer glad än vad min lägenhet ser ut, det känns väldigt bra.
Ibland blir jag trött på att tänka för mycket, ibland måste man bara leva, inse att allt inte behöver vara perfekt för att må bra!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det ska bli skitkul att se ditt place och JA, färg är inte fel.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback