numero dos

Ojoj! Jag borde nog kopa tva timmar for att ga pa internet, som tur var sa traffade jag precis ett par svenskar som jag fick 40 minuter extra tid av. (koder och grejer till internetet). For just nu har jag bara 10 minuter kvar pa min tid och jag sak dra och sola lite sen faktiskt!

Nummer ett.
Ja, alla ser javligt bra ut har och da menar jag inte bara killarna. Men, de som ar allra vackrast ar de aldre.
Jag har inte tagit sa mycket bilder pa manniskorna an for det kostar pengar.

Nummer 2.
 Da kommer vi till nummer tva. Alla vill ha pengar, eller det ar i alla fall vad man maste tanka pa hela tiden. Varfor gor han/hon sadar, for att hon vill vara min van eller nagot annat?
Folk ser mig inte som nagon som man vill lara kanna, jag ar bara en turist. Men jag har tur vissa ganger och folk tror att jag ar kuban. Jag ar aven glad for att jag forstar mer och mer spanska for da kan.

Nummer 3.
oj nu ar det tre minuter kvar
Jag mar bra hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej älskling!

Jag har typ aldrig varit här inne, men nu visste jag inte vart jag skulle få tag på dej:) Hoppas du har det bra där nere!! När skulle du komma hem igen då? Ta det lugnt nu, vi ses när du kommer hem:p PUSSPUSSBABE

2008-07-15 @ 15:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback