numero tres

Jes dude i am here again trying to write somthing nice and long. Men det ar svart for det finns sa mycket att saga och nastan ingeting alls.

Jag har nu 6 dagar kvar har i Kuba och sen ar det slut. Slut pa det har livet. Det kanns sa orehort konstigt, jag har verkligen skapat mig ett liv har, har mina vanner och min familj, har mina matvanor och min traning. Och nu forsvinner det, mycket konstigt.


Jag ska gora en riktig sammanfattning nar jag kommer hem, nu soitter jag har pa hotell Santiago melina och jag ar blot har legat vid polen en liten stund. Ska snart dra hem for att kaka for att sedan dra ut! For nu ar det PRE CARNEVAL!
=for karneval. Japp for imorgon startar den stora karnevalen! Det ar Fest hela dagarna langa sa jag tror inte att mina sista dagar kommer att bli trista.

Snart ses vi dar hemma!
PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback