Att tacka Nej.

Ja, idag har det varit en tackar nej dag. Hur är det egentligen att tacka nej, hur gör man och varför gör man det?
Idag har jag gjort två utav flera kategorier:
  1.  Tackat nej för att jag varit grinig och tjurig och inte tyckt att det passat mig perfekt och för att jag vill vara ifred.
  2. Tackat nej för att jag inte alls ville det som frågades, kännde mig mycket tillfreds med mitt val.
Många har mycket svårt att tacka nej har jag hört, men jag måste nog påstå att jag är ganska duktig på att tacka nej, till och med så att det kan bli en nackdel för mig.

Nu står jag i alla fall här, nöjd i min städklänning och lyssnar på elvisskiva om och om igen!
Om det blir rent eller inte, det struntar jag blankt i, jag bara njuter och känner mig nöjd!


Jag kan inte se normal ut på kort, jag är lite rädd för att få tendensen till "Jag tror att jag är snygg pose"

Sedan har vi den dära klänningen, hur snygg kan den inte vara?
image80
appropå klänningar, har jag under senaste tiden fått komplimanger eller mer utlåtande om vad jag Har för stil;
Tant, tant och åter tant.

HElt enklet fulsnyggt. Men det verkar inte sånna här dalmasar och dalkullor förstå, charmen med det fulsnygga.
Snorkråkan möter barbie liksom, och då menar jag att det är snorkråkan som är snygg...Nej, men helt ärligt, det som är helt rätt enligt mig är att sätta på en söt tjej något lite lagom mesigt och höja nivån! Som söt flicka möter pilotbågar. Modet börjar komma, det började med de feta svarta bågarna och egentligen, hur många tyckte de var snygga från början? Från början var de ju faktiskt lite töntbågar...

Bågar pratar jag nu mycket om, eftersom jag har beställt, men jag tänker inte avslöja vad det blir. Nu blir det iallafall byta av skiva; elvis del 2!

Kommentarer
Postat av: Linda

Klänningen är ungefär lika snygg som du, snyggast!!!

Postat av: Linnéa

Ja, det där var verkligen en aspretty utstyrsel. Tack för skittrevlig fika - återigen, jag är inte så störd som jag kanske utger mig för att vara. :) Pöss.

2008-05-19 @ 19:09:23
URL: http://jonasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback