välkommen, tackar.

Jaha, nu har jag skaffat mig en sådan här blogg.. mycket intressant.
Tänkte att det är enklare att skriva såhär än att skriva till alla hur jag mår och vad som händer på andra sidan jordklotet.
Som sagt Stina ska till Vietnam, hon åker den 1 november tidigt på morgonen och kommer hem den 11 november mitt i natten.
Det ska bli ett stort äventyr för flickan.
Tankarna har inte börjat rulla på mig än.. nervositeten har inte rikigt kommit än, men den kommer nog.
Packar har jag inte gjort färdigt, allt ligger i massor utav högar. Jag vet inte om jag kan komma till arlanda mitt i natten från stockholm och jag vet inte när min rumskamrat ska komma eller vart lägenheten jag ska bo i ligger.. men det löser sig.
Nervös är jag inte, än.
Skriver nog till lite senare... over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback