north, cosmopoitan and riding Bob

North = älska norrland och det lugna livet.
Cosmo = Skaffa er ett sexliv tjejer, så jag slipper höra om det.
Riding= jag är i grund och botten en häst tjej ja.
Bob= dylan, dylan...en gång ljög jag och sa att jag tyckte du var dålig, förlåt. 

 

Igår kom jag och min mor till Gävle station och hade 2 härliga timmar på oss i den underbara staden(inte).
Jag fick för mig att vi skulle våldgästa Serigo på en fika och skjússade iväg ett sms (Eftersom jag är så feg med att ringa). Sergio du är lite seg, men efter ca en timme fick jag ett svar om att du faktiskt var hemma. Lite försent för att hinna åka på sightseeing till Sätra t&r. Men Sergio förgyllde våran kvarvarande kväll med mycket vackra sms om att min mamma var mycket snygg och intilligent. Jag vill bara säga tack Sergio och mamma hälsar.

Senare underkvällen var det dags för att inta det 40årga nattåget. Jag, så dum som jag är tror att min mamma har beställt biljetter eftersom det är storhelg, men icke. Efter att ha stått och somnat minst tre gånger fick vi två liggplatser med två kurdiska damer, mycket trevliga förutom att de inte kunde någon svenska. Efter att ha sett en utav damern kräla på golvet ( mycket vacker syn) efter en stege blev det sova.

Resan avslutades med att åka taxi med en kille som var på jobbet först dagen... jag var rädd... jag har nog aldrig sett så mycket papper i luften i en bil som kör i 90km/h. 


Jag röstar ändå för att chansa, som min mor alltid kör på... då vet man aldrig vad som händer.

SNart är det dags att åka till min 94 årige morfar som alltid vinner våra diskutioner oavsett om det är om nykterism eller vad prinsessan Madeleine borde ha på sig...

Älska mer.
 


Kommentarer
Postat av: Sergio

jag sa aldrig att hon var intilligent precis...

2007-04-28 @ 21:21:39
Postat av: soma

Men då hade det inte varit självmord, då hade du dödat mig med tortyr. ^^

2007-04-29 @ 10:10:32
Postat av: stina

nja..kanske inte sergio.. men man kan ju späda på lite:)

2007-04-29 @ 11:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback