varför är det så mycket bajs i den här bloggen?

Det ska jag tala om för dig att det är så att jag har fått lära mig att tala om mitt bajs när jag har varit hos doktorn (eller nått annat hokuspockus) som är i princip varannan dag. Så därför kommer det så naturligt nu mera.
Tänk dig ibörjan när man fick frågorna:
"hur ser det ut då?" "Beskriv mera" "Hur ofta?"
Fast vadå egentligen, vad är det som är så speciellt bajs, skit, poop eller avföring, vi alla gör det. Nog talat om det.

Igår lärde jag mig hur man öppnar mina fönster i min lägenhet( efter att ha bott här i 9 månader). det var en ny upplevelse. Nej jag är inte dum i huvet utan mina fönster är seglade på konstigt vis (såna där nymodernigheter).

Jag har städat!!
Yes det tog 1 timme och 10 minuter. jag gjorde det som var nödvändigast. Det blev ingen tandborsterening runt kranarna, trokning av golv eller sortering. Det få bli någon annan gång, när jag har ett berg med saker jag inte vet vad jag ska göra med och när det är stora fläckar på golvet, så man fastnar.

Nu ska jag städa mig själv innan jag hoppar in i min ny bäddade säng.

un poco español, por favor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback