Andra dagen.

Nu var man här. Uppsala, kommer bli min stad. Sova i masslogi kommer aldrig bli min grej. Sömn kommer bli mitt ledord.

Vi ombud fick dra hit en extra dag för att gå "ombudskola", skit bra intiativ . Ge mig kongress nu säger jag. Jag vill ha förhandlingar, åsikter, godis i talarstolen.

Åsikter bubblar upp tankar och funderingar. Diskutera, på ett normalt sätt som inte handlar om sex, vad jag har saknat det. Inte för att det är något fel på att prata om sex, det är bra att ta upp frågan, men ibland blir det faktiskt lite för mycket.

Jag har snott Vidars dator för att få skriva ett litet lite inlägg, komma ifrån verkligheten från alla konstiga unf:are... inte.
Nu sitter han och hoppar bredvid för att han är överlycklig över att ha fått röstkort nummer 38, det är ju bra att man är lättroad.

Fan vad underbart, jag har faktiskt inte så bitter förutom att mensvärken kommer smygande. Det kommer bli grymt.
Jag saknar inte BEtty. jag  har ju vidar att roa mig åt. och sno dator av.

Kommentarer
Postat av: Vidar

Jag är fan inte lättroad, det var svårt
som faen att få
tag på 38 nummret, så klart att jag är nöjd!
Stina, du är bara avundsjuk!

Postat av: betty

är det någon som saknar mig ä det du stina =)
jag tycker om dig också :P

2007-07-06 @ 04:43:04
URL: http://livetleker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback