sista dagen

Nu har jag sovit lite, ätit mycket (!), blivit irriterad, skrattat så jag gråtit, skakat rumpan så alla celluliter försvunnit, träffat vänner,  sårat,  bråkat och pussats. mm, kongress.
Jag är lite ledsen, tiden har gått så snabbt, men det är väl så att tiden går fort när man har roligt. Fast den här kongressen har varit riktigt kort.

Mycket tankar seglar runt.. jag har inte bestäm mig för vart jag ska fara i sverige. Det är nu resan börjar, jag kan göra vad jag vill, utanför landet, på en ö i blekinge eller umgås med brollorna? Jag vill ha allt. Nu.
men sen har man den där jävla rapporten, funderar på attt fråga Vidar om man vill göra den för en liten penning, han är ju lite av en Hora. Smart men samtidigt billig.

Efter en kongress såhär, måste man ju svara på lite självklara kongress frågor:

Hur många timmar har du sovit sammanlagt?
jag har deckat i  i snitt 5  timmar per natt, mycket duktigt enligt mig.

Hur har din hygigen varit?
Svettig lufftmadrass, och sova istället för att duscha... ja den har väl vart fin fin, det som inte syns, lider man inte av.

Har du tyckt något?
Mycket, men mest suttit och hoppat på min stol. Men inte för att jag har tänkt att jag har tjej, om någon skulle tro det.

Ordningsfråga, är det något bra?
Hmm.. om det är kompetenta ombud så är det det.

Har du sovit i din säng?
Ja, vissa nätter.

Har du hånglat?
Lite lite, men det blev ingen tävling.

jadu.. kongress som sagt. Jag har nog sovit 2-3 timmar i natt och det har väl resten av församlingen, plus ordföranden med. Vi har Plena, det går segt. Jämställdhet, vad är det? Könskvotering?

Vidar du får fan ta och palla dig ner till min Ö, och alla andra med för den delen.
Nu ska  jag försöka inte sova på pärmen eller fisa ner hela lokalen efter kladdkakan igår.
overandut.

Kommentarer
Postat av: Vidar

Jag må vara lite av en hora, men jag är fan inte billig! :P
ja, vi får försöka "hooka up" senare i veckan.
Kram

Postat av: Jennie

Men hallå eller?
Kul,nu kanvi stalka varandra även på blogg.se
Du hur gör man för att få den förbenade almenackan att synas?

2007-07-18 @ 09:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback