fy fan.

om jag inte hade sovit på bussen hade jag nog börjat stor böla när jag kom fram och skulle hämta min cykel.
när jag kommer fram till min älskade cykel som stått vid brandstationen under helgen, saknar den sadel.
VAD FAN TÄNKER MAN MED, när man går och hämtar en skiftnykel (om man inte går med en sån på sig) och snor en sadel från en cykel.
Jag hatar brottsligheten. Jag förstår inte, sno en sadel, vad fan ska det vara bra för? man lär ju inte tjäna pengar på den direkt.

OCh nu ska jag gå till jobbet också, och vara super trevlig. ha glöm det. Undra om jag får sparken om jag är otrevlig.

Kommentarer
Postat av: åsa

nejfyfan! jävla muppets!
när jag var liten snodde nån t r a m p o r na på min lilla rosa barncykeln.
nej. man kommer aldrig förstå hur vissa är funtade. ò_ó


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback