tre dagar...nej, en vecka, plus en dag till. nu är det slut.

tänk vad bra att det är att ha en datanörd till kompis. Som man kan utnyttja för att göra sin blogg, snygg och sexig.
Inget hon är stolt över, men det tycker jag att man ska vara:) Tack tack tack Linnea!

Idag känns det som om det kommer att bli en riktigt bra dag på jobbet, men det kanske också beror på att det är min sista dag, jag vet inte:)
Jag lär gå snart, eftersom jag inte har någon cykel som det bara tar 10 min till jobbet med. Nej nu är det en 20 minuters promenad. inte är jag bitter inte.

Det har varit ena riktiga dagar den här veckan, och veckan innan, Jag har hittat mångaq orsaker till att äta allt som förknippas med socker och fett. Det är kul att tänka på vilka fina anledningar man kan hitta på för att få äta en liten chokladbit. Det var egentligen tänkt att jag skulle äta en hamburgare på donken i dag, eftersom jag faktiskt aldrig har gjort det. Men varför? jag är ju inte ens sugen, det får nog bli en liten chees om det ska bli nått.

 Snart är det kongress jävlar vad vi ska härja. Ingen kommer inte att veta vem jag är (och kanske en till?, soma är du på eller?)

shooooooooooooo, nu blir det "I´m lov´n it" för hela slanten!

KRAM och tack en en gång min kära underbara  vännina med bajshumor.

Kommentarer
Postat av: finally

vem är tjejen med bajshumor??? fan va roligt. måste vara en helt psykad tjej? eller jaha.. är det jag? varsegod Stina. allt för dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback