frammåtillbaka

Idag är det dags att använda lite blider för att inse hur det verkligen är i min lägenhet.. och att jag inte ljuger. Det är nämligen dags att städa igen... ojoj. HUr kan det bli så jävla stökigt? är det hustomten som är sur på mig tro?



nej nej det är inte så stökigt, det är bara som det ser ut.

Jag är avensjuk/svartsjuk på dig Josefin... du gör som jag säger, och går ner 3 kg på 1 1/2 vecka.
varför gör inte jag som jag säger?


SHit nu måste jag faktiskt börja medge, jag klagar klagar och klagar.. och nu har jag bestämt mig. Istället för att vara bitter på mig själv ska jag vara bitter på samhället istället, jag ska alltså bli politiker. Ha, det har alltid varit min anledning till att inte bli det, för man blir så jävla bitter och nu är jag det så då kan jag ju passa på:)

ser jag inte ut som en riktig politker?


Träffade gamla klasskompisar från frisör idag på bussen. Det var tider det, mycket lekstuga kanske. Men jävlar vad skoj vi hade.
Jag saknar er fortfarande, ni är upptagna och jag är. Men vi måste väl kunna hitta lite tider! Ni är de där vännerna man inte vill mista i första hand. VArt är ni!? ring mig!!

Back in the days... were are you!?!?!

Jag är så glad ändå, att jag faktiskt har hittat tillbaka till flera gammla dooodies. Man ska vårda sina vänner väl, annars försvinner dem. tänk på det. Oj så seriöst allt blev.

Kommentarer
Postat av: betty

hahaha jag vet :D jag har en till som är värre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback