Höstlov.

jag tänkte skriva något bra här men sen så orkade jag inte. Men jag antar att det kommer sedan.
Jag har valt att ha ett o planerat höstlov i alla fall. Vi får väl se hur det går. Jag har ätit godis med, 6 bitar sen mådde jag illa hela kvällen, inge mer godis nu.
J-E och S sitter och tittar på någon liten dokumentär om när Saddam hittades, jag är redan trött, fast jag har sovit 3 extra timmar mitt på dagen idag.
Men sen har man ju varit på grymt Unf gävleborg -höstläger med Bowlin ( är 147 på en serie bra?), Paintball, bad, lan och gocart. Jag var ensam tjej med 30 extra killar, trivdes riktigt bra med det. Fast lite mer tjejer i distriktet skulle inte skada:)

Just det, körkort var det här.

jaja, bloggar om igen sen.

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis!!!!
Till Körkortet!!
Vad roligt, jag räknar med en visit av dig I sthlm!!
massor av pussar

2007-10-30 @ 21:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback