jag kan ibland.

Idag hände det, och jag tittade många gånger och trodde det inte var sant. Jag klarade teorin!
Jag hade laddat upp med vindruvor, äppel - och päronbitar och riskakor, jag var laddad, men jag trodde ändå itne att det skulle gå. Så efter mååånga minuter, så stog jag där och tog emot mitt diplom. Jag är så stolt.
Efter det kunda jag inte plugga så jag kilade till körskolan och skrev in mig. börjar köra på Onsdag. Sen bar det iväg hem, med ägg på packheten (från lilla mamma) och äntligen hemma somnade jag som en stock. Sen kom L och nu har jag shoppat på homebuy i mer i en timme för jääätte mycket pengar. Och efter det så satte jag om basilikan som jag köpt och min garderobsblomma. Det är så roligt att göra fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men grattis, Vad skönt att ha betat v en del iallafall!
Kram Jennie

2007-09-18 @ 07:32:43
Postat av: vidar

Super grattis!
Du kan om du tror att du kan, glöm aldrig det :D
Kram

Postat av: Asal

Härligt sötnos. Grattis! Kom och hälsa på, så vi kan lägga oss i varandras liv och skratta bete oss allmänt konstigt. KRAM!

2007-09-21 @ 17:53:35
URL: http://asal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback