Mat ( för det handlade ju det här inlägget om)

Just nu..vill jag bara gå och dö.
Jag har ingen ork för någonting, jag har två jack i läppen och det är lite små stökigt i lägenheten och jag har inte pluggat ett skit idag OCH jag kanske måste byta mobilnr till världens sämsta nr.
Ja allt är skit, och det är så underbart, att det är lite skit. Det var ett tag sen liksom. Undrar om det kommer vara skit imorn med eller om det kommer vara bra då. Jag tror på det andra alternativet.

MEN en sak som är höjdounkten i mitt liv, är att jag kan lyssna i min nya ipod nano, så udnerbart vacker, förstår nästan inte att den är min.

En liten mer ingripande grej och beskrivande grej som kan vara intressant att läsa, är att jag sitter i köket.
Min ipod ligger på höger sida, på vänster sida ligger det apelsinskal, ett tomt smörpaket, jordnötsmörburk, min mobil och ett glas. Mmm vilken trevlig stämmning det är. Kanske inte så konstigt att jag inte är så på.

Det sjuka är att jag är positiv även fast jag egentligen är lite små sur. Det skulle ju kunna bli bättre om jag satta mig ner och gjorde nått, men jag är fan inte sugen.

Jag måste också sluta vilja ha. Idag gick jag på stan, med inga pengar (MYCKET TUR), och jag ville bara ha och bara ha.  Men egentligen,  jag är inte egentligen i behov av något. Kanske lite vilja att plugga, men det är ju gratis och det är ju tur.
Fan vad man borde vara tacksam, det blir ju bara jobbigt att vilja ha hela tiden...då kommer man aldrig att bli nöjd, för mycket vill ha mer.
Näpp! Nu kanske det är dags för inköpsstopp ett tag.

En till sak, varför kan man inte bestämma sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback