nwe yaer and nwe blog

Ja, för alla som inte har missat det så är det nytt år. Jajemensan 2008, ett jämt och ett mycket bra år. Känner på mig att det kommer att bli ett sånt där år som man kommer att säga "kommer du ihåg 2008". 2007 är redan bortglömt. Hejdå.

Med det nya året blir det en lite ny uppfrächad blogg! Syrran hjälpte mig..och nu tror jag faktiskt att jag skulle kunna göra detta själver, i alla fall lite.

Har precis kommit hem från alla jullov och plugg. Har varit lite överallt kan man väl säga, men nu är det stopp. Falun, och stökliklägenhet som ska få sig en omgång. Mycket pepp. Men nu väntar jag på att  hela faluns godaste laxsoppa ska tina, så jag kan råå äta.

och vad är dessa ord nu då?
PONDUS.
Jodu.. det är ju så att det varit ett nytt år, om man har missat det igen. Och självklart gör man inget fel och har ett litet nyårslöfte. tyvärr inte att jag ska skriva i bloggen. Utan detta fina är att jag ska skaffa mig lite mer BÅNGE, våga vara jag och skita i vad fan folk tycker. Det kan låta brutalt, men lilla jag har saknat lite jävlaranamma för länge, så nu är det FAN dags.
NU TUSAN, helt enkelt.

Troligtvis kommer ni att få följa detta spännande uppdrag under detta år, det kommer nämligen blii galet.

Dagen till ära, så har jag börjat med min galenhet, LUGG blev det. Ja, efter allt jag intalat och andra folk sagt att jag inte passar i lugg, så blev det en, och jag är riktigt nöjd. ser ut som en kulturtant. Härligt.

Måste vara en fjant och tacka lite,
 VIDAR Tack för all jävla bra musik,!
SYRRAN tack för waxningen och den lite för korta visiten!

nu måste jag ha MAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback