långbenta saker och kortbenta med.

Nu var det mycket länge sen jag skrev här. och varför skriver jag här nu för då? jo för att jag ska städa. Jag drar mig för att städa, för att jag vet att det är mycket som behövs göras man väntar på att det ska komma till en, känslan;  "yes städnings dags, vad roligt" ska komma, men inte då. Nu har jag setat och filat på en annan blogg för att få den att se lite bättre ut, men icke. Det vill sig liksom inte, sen är det typ 8 människor som har åsikter också. Men det är kul att leka och se vad som händer.

Nu tror jag att det ska bli en liten morot för mig, jag får inte fortsätta skriva förens detta är klart. Det blir;

  1. Plockning av saker
  2. Disken
  3. Sortera
  4. Damtorka och vädra
  5. Toaletten
  6. Dammsuga
  7. Torka golvet
  8. sist men inte minst; Hel duschning av städerskan.
Nuså, det är vad som händer just nu.

En sak till; Bästa STÄDMUSIKEN: 50-60 talshits!
nu ska jag skaka rumpan lite med mina nya trasor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback