jag vill vara kille och bo i söderhamn

Eller nej, där ljög jag lite, jag vill vara tjej, men jag vill träna kickboxning i Söderhamn. Jag var där igår och lekte lite... Söderhamns Kickboxning har precis startat upp så jag tänkte att jag skulle hänga på och se vad det var för nått. Jag och 20 killar, mycket intressant. Antingen kan allt balla ur eller så blir det riktigt bra, antingen eller, precis som jag är.
Det visade sig att killarna kunde sina grejer, och var riktigt seriösa. Oj Oj vad kul det var, jobbigt utav bara fan, men shit vad skönt det var att få kämpa lite och skaka av sluthet.
Nu är jag lite ledsen över att det inte finns något sådant här.. eller att de killarna inte finns här.
Jag gillar när ingen känner en sedan innan, inte vet att jag kan vara en riktig fegis eller latis, för då behöver jag inte vara det heller. Bara köra skiten ur sig och strecha varenda liten sena i kroppen. Det här måste ju varit jätte intressant att läsa.
idag har jag spinnat med björn, och strechat, efter träningen igår är mitt mål att gå ner i spagat och splitt. det borde jag fan klara. Trött är jag nu minsann. OCH Inte har jag pluggat heller. Fan Vad Illa det är. Mycket Illa faktiskt. Stressen känner jag kommer faktiskt och det är inte roligt, så imorn blir det lite seriositet tänkte jag. mycket spännande, får se om jag klarar det. Eller, jag klarar det.

Snart är det Vemdalen dags! och jag är helt galet pepp, jag måste bara göra allt annat så jag bara kan skita i skolan. Streeesss, varför finns det sådan, man blir ju bara ledsen av den?

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Stina :) Du, jag kom på en sak nu.. Visst funderade du på Cuba eller Venezuela? Du kanske hade bestämt dig för Cuba redan, men tänkte ändå ge dig lite insider-grejer. På arvikafestivalen i somras träffade vi en jättetrevlig tjej som hette petra och som skulle till enezuela och läsa spanska (hon kunde knappt något innan hon åkte) samt plugga till något coolt inom typ.. biologi kanske det var. Aja, här är hennes blogg iaf, om du är nyfiken ;) http://app.blogg.se/index.bd?fa=pf.view&pf_id=51465 Kram!

2008-01-26 @ 23:31:35
Postat av: Eva... IGEN

ÄH, bloggenlänken kom inte med. Skriver det här istället


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback