Första lediga dagen.

sommar sommar sommar, jag vaknade 10 idag, mycket stolt är jag.
Är fortfarande kvar i Gävle, som det inte var tänkt. Ska hem till falun, ska försöka göra grovstädning på två timmar och hitta allt jag ska ha till kongressen. det blir lite stressigt. Men så är det ju när man är tidsoptimist.
Jag längtar faktiskt lite till kongressen nu. Alla galna människor som man inte träffat på år och dar.

nu vill jag åka utomlands, nu nu nu! Fast det blir ju en jävla massa sen i höst, minst två resor i alla fall.
The Bruud och jag ska dra någonstans har vi bestämt, vet inte var bara. Sicht vad synd det kommer bli om Linnea när hon kommer tillbaka, jag kommer hänga på henne som en bloodigel, haha. Hon kommer säkert komma med komentaren "du tar för mycket energi än va du ger, hej då". Ha, men det kan hon glömma.
Man ska ta hand om sina kompisar och visa att man bryr sig eller hur?...då kan man ju inte ta illa upp?

Jag fundera på att kanske ta en roadtrip i sverige i sommar, känner att jag har för lite att göra. frågan är bara vart man ska?

SOmmar SOmmar. snart är det kongress. Synd att inte BEtty kommer, men alla andra kommer ju, så jag lär ju inte sakna henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback