är du omringad...

ala princessan Leia, tror du att du är en änGEL? det var den komentaren jag fick när jag hade mina fina fläta. jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang, eller att jag är oerhört ful i den frisyren men de säger det på ett fint sätt?

jag tyckte i alla fall att jag var fin.
Hår - Asal Smink - Linnea

nu ska jag städa igen. jag lyckas  göra det stökigt på två sekunder. nu ska jag försöka städa på två timmar. lycka till.
Jag tappat allt och lite till över hela golvet. och de små rådisarna kilar över hela golvet. Varje gång jag kommer in på toa tror jag hela tiden att det är jag som luktar illa, men det är toan. haha.




Kommentarer
Postat av: soma

Tycke också att din fläta var fin!

Postat av: Asal

jag vet inte om det räknas men jag tyckte också att du var fin. det viktigaste var väl att du gillade frisyren. jag har uppdaterat bloggen med en annan bild på din fläta. puss.

2007-06-01 @ 01:41:33
URL: http://asal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback