dagevaken

Nu är jag vaken igen, sov över klockan idag med. Men vakande en timme efter, så det var inte så farligt.
Jag har inte kommit långt med någonting idag, iofs tv-tittande timmar och antal pankakors tävlingen vinner jag lätt. Märker att det här med att vara med sig själv har jag helt glömt bort vad det är, tv:n är mycket roligare och att sitta och leka med datorn är nästan bättre:)
Jag har tillochmed köpt mig en fåtölj/ gungstol och nu är jag inne i att byta lite möbler och färg i det här rummet. det blir nog också nya gardiner (om jag får stjärten ur rumpan och börjar sy dem).

TV:N åter igen den där jävla tv:n, jag kommer inte ihåg varför den kom upp men nu måste den ner i alla fall, fast nu är det pipp långstrump och de sju haven så nu kan man ju inte stänga av, precis som alltid.
Min kompis tv:n och jag vi måste göra slut och det kommer göra ont, för då kanske min kompis maten och jag blir mer vänner, eller så satsar jag på kompisen träningen, slänga lite med ben och armar löser mycket faktiskt.
Fast min kompis träningen finns ju inget man kan byta med, och jag tror att man behöver lära sig att leva med sig själv, lära sig att vara själv. För man är inte med sig själv när man har tv:n omkring sig.


image49
just nu skulle jag vilja ha alla de här hemma hos mig, och byta ut min kompis tv:n.


Men en till sak, under dessa dagar med mig själv har jag suttit på internetet och kollat utbildningar och jag får KRAMP.
Kramp över vad jag kommer att göra, att allt kostar pengar, om mina betyg kommer att räcka och för att jag kanske inte kommer att göra det jag tänkt från början.
Det jag ville främst förut var att jobba med internationella frågor, det var det jag såg i framtiden. Men mina vyer har vidgats lite men också täppts. För när jag började kolla upp på vad man måste göra för att jobba med det jag vill så är det Juridik-linjen som gäller, och jag tänker inte hetsplugga i typ 4 år till. Så Jag ger upp. För jag vill så mycket mer är intresserad av så mycket (som att slänga bena och armarna på ett friskisgolv) . MEn frågan är om jag kommer bli ledsen sen, för att jag ger upp en utav mina drömmar. Fast egentligen, måste man göra allting så stort? STIna LiSA har börjat tänka fööör mycket igen. Lösningen på det : Plugga och slänga bena och armarna på ett friskisgolv.

Min Fotölj/GUNGSTOL:
image50ÄLSKA DEN.
Jag håller på att bli shoppis holic and i loove it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback