jodå söddö

jodå.
Det är mitt svar på frågan jag fick på söndagspromenaden i söndags.

Jag var nämligen ute och gick och diskuterade med men bästis. Jag berättade att jag tänkte åka bort 2 månader till sydamerika i sommar. Komentaren jag fick var: " Jag tror inte att det kommer bli av" Jätte elakt kan man tycka men känner man mig så vet man att det är ganska sannolikt.

Jag är nämligen väldigt duktig på att hitta på många olika projekt som jag ska göra i framtiden, tyvärr blir inte så många utav dem verklighet. Jag är en riktig drömmare. Jag tycker inte att det är tråkigt om det inte skulle bli av, men att drömma om det och tro det mår man inte direkt dåligt av.

IDAG har jag i alla fall tagit tag i saken för första gången på riktigt, jag ringde en resebyrå som har hand om språkresor och volontärsresor. SÅ nu så, nu ska det fane mig bli av. Det är i alla fall ett närmare steg på vägen...

Drömmar har ingen dött av, inte att förverkliga dem heller (iofs det beror på vad man drömmer om).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback