jagtroddeattjagskullekommaifrån

Nu sitter jag här i norrland, i köket och tänkte att jag skulle plugga lite men så ser jag att jag blir inloggad på msn... jodu i norrland finns det trådlöstnätverk med tydligen. Tusan jag som trodde att jag skulle få vara ifred:)

Resan gick bra, hamnade på krogkväll med brannmänen i gävle och hade riktigt trevligt. Har precis suttit och diskuterat männsikan som person och hur man ska göra och hur man gör för att vara den perfekta människan. Vad är man medveten om och hur blir man mer medveten? Är allt som man tycker är dåligt om en själv alltid dåligt?

Nu ska jag slira till 95 åriga Morfar, som jag nästan alltid brukar förlora diskussioner med. Jag ska bli som min morfar när jag blir stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback