det här tycker jag om.


1.Man blir stolt när IOGT-NTO visar lite stake.
http://www.iogt.se/templates/NewsPageSmall____15743.aspx

2.JAG är på G att bli lite friskare.

3. Positiva tankar

Idag var jag hos läkaren för att försäkra mig om att jag inte hade någon elakbakterie som bajsa i min hals. Och det var det inte! Men fick host medicin ändå, och ojoj, Den där hostmedecinen är inte att leka med! På biverkningar står det: Hallucinationer. Jadu, spännande blir det i min säng inatt.

Jag frågade också läkaren lite om min mage och fick faktiskt ett tips på nått som heter BULK, tydligen ska jag få fettarm av det, alltså, det är något sorts medel som blir stort och trycker på. Man pruttar och brakar, och kanske det hjälper, vi får väl se! Men kul att man äntligen fick nått tips i från sjukvården!

Var och tittade på Street/Funken idag. Kanske inte borde det, men ändå... jag kunde inte hålla mig. Mycket glad blir man av att dansa, röra på sjärten och leka fjant. Det är ett tips till alla!

Nej nu ska jag hoppa ner i sängen, tårna blev tyvärr vita efter 2 minuters kyla:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback