MORD. Rädslan som aldrig funnits innan.

En 15-årig tjej hittades mördad i Mora idag. Tjejen var troligtvis misshandlad till döds.
De vet inte vem det är, men det är en flicka som är anmäld saknad från Mora som är i samma ålder, antagligen är det hon.

Jag har alltid varit ganska orädd, gått i mörka gränder mitt i natten utan att känna obehag. Men nu kom det för nära, alldeles för nära, nu är jag tillochmed rädd i tvättstugan.

Fan, jag hatar tanken av att någon annan kan bestämma över om man ska leva eller inte. Jag hatar att vara rädd.

Vad ska man göra nu då? SKa man bli polis och jaga dessa bovar? eller ska man bli lärare och lära dem vett och ta upp ungarna från skiten?
Jag vet inte, men jag vill göra något.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ajdå, låter inte bra det där.

Haha, förstår att du inte diggar min blandning, du är så söt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback