CUBA numero uno

Hej hej hej!

Jag tror att ni har vantat pa det har, och ja jag lever!

Det har nu gatt 3 veckor sedan jag lamnade Sverige, varfor jag inte skrivit nagot innnan ar for att CUBA ar CUBA och inget  annat, laaaangsamt och dyrt for turister.

Jag mar bra och jag trivs. MATEN ar skit god! Manniskorna som jag har valt att lara kanna ar mycket trevliga.
jag vet inte alls vad jag ska skriva, men jag ska forsoka ga in pa internet lite mer ofta sa jag har tid att skriva mer har.

oj nu ar tiden slut. skriv vad ni vill veta sa far ni veta det nasta gang!

Kommentarer
Postat av: Linda

ja, jag har väntat på det här. kul att höra att du mår bra, jag vill veta vad du gör, vad du lär dig o om något galet som händer. gärna lite reflketioner om sverige vs cuba oxå. kram

Postat av: Stig

Det låter ju prima, hörru! Vi saknar dig härhemma! (vi som är hemma, åtminstone)

Jag undrar hur det går med dansandet! Kram på dig!

2008-07-03 @ 16:12:02
URL: http://madebystig.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej älskling! Jag saknar dig mega! när skulle du komma tillbaka? och tillbaka till falun? Jag vill veta allt som händer så skriv gärna! pusspuss Linnea A

2008-07-03 @ 21:26:09
Postat av: Olivia

Hey girl!



Greetings from the U.S. Hemskt roligt att skriva till dig fran fiendelandet numero Uno. Kanske borde skriva i koder, men da sa kanske jag aker ut harifran for att ha fufflat med fienden.. :P Hoppas du har det super, det har vi! Saknar dig men det ska bli skitkul att ses nar vi kommer hem!

pussar och kramar

Olivia

2008-07-03 @ 23:39:41
Postat av: Agnes

Hej hej, har kommer halsning nr. 2 fran det stora landet i norr (ja, for dig blir det ju iaf sa). Hoppas du har det lika bra som vi, och jag vill veta allt om hur det gar med salsan, de snygga cubanerna och allt annat du maste klara pa egen hand. Puss puss, vi syns snart!

2008-07-04 @ 01:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback